خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

 باید توجه ویژه‌ای به تربیت اسلامی داشته باشیم

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: باید توجه ویژه‌ای به تربیت اسلامی داشته باشیم تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم و همچنین باید بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان تقویت شود تا به توسعه پایدار برسیم.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۵۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در نشست با سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار به همراه معاونین و کارشناسان، با تبریک انتصاب پست جدید سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار کرد: همه باید کمک و یاری‌گر مجموعه آموزش و پرورش باشیم و این سیستم برای همگان مهم است چرا که تربیت نیروی انسانی بر عهده این سازمان است.

وی تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به تربیت اسلامی داشته باشیم تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم و همچنین باید بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان تقویت شود تا به توسعه پایدار برسیم.

امام جمعه بهار بیان کرد: برگزاری جلسات آموزش خانواده در مدارس ضروری است و خانواده‌ها باید ارتباط و تعامل تنگاتنگ با مدارس داشته باشند تا بسیاری از مشکلات و معضلات حل شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز در این دیدار گفت: سال تحصیلی با نشاطی را در سطح شهرستان بهار آغاز کرده‌ایم و هیچ گونه مشکلی در سطح مدارس نداریم.

حسین فیض الهی ادامه داد: توجه به مباحث فرهنگی در کنار آموزش در دستور کار قرار گرفته و باید ائمه جمعه و روحانیون در این بحث کمک و یاری‌گر این سیستم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار